Apa Dia

Rabu, 23 Februari 2011

cinta itu......

"kau yang memberikan aku harapan...kau berikan aku cinta...kau hanyutkan aku dalam khayalan mu....tapi mengapa baru sekarang kau katakan padaku..yang aku merimaskan mu...kenapa..kenapa..."masih tergial-gial dibenak fikiran syuk bila teringatkan bait-bait perkataan itu.Apa salah kah aku berbuat kebaikan atau salahkan aku ingin berkawan dan salahkah aku mencari teman...sehingga aku dituduh sedemikian rupa."Alah kau percaya dengan syuk...banyak sudah jadi mangsa dia..nampaknya kau yang seterusnya kau tengok lah nanti..hahahahah".itulah antara kata-kata sapaan yang selalu diterjemahkan untuk membandingkan betapa jahatnya aku pada mata dan pandangan mereka.
Hey syuk apa kau buat ha..sudah-sudah lah berangan-angan apa kau nak jadi mat jening ke....Aku kenal benar suara itu..siapalagi kalau bukan sepupu aku Ridzuan.Boleh dikatakan kami mebesar bersama-sama walaupun ibu bapa aku telah lama berpisah tapi hubungan aku dengan sepupuku masih utuh...kami satu sekolah yang sama.....
bersambung....

Tiada ulasan: