Apa Dia

Jumaat, 18 Februari 2011

Jom jalan-jalan hujung minggu

Festival layang-layang sedunia 2011
 pasir gudang world kites festival



                                                    

Wah...hebat sungguh teringat semula segala kenangan aku samasa kecil dulu..hahahah aku lah jaguh kampung dalam permainan ini....tak kira panas ke hujan ke...yang penting bahagia...
selama hampir 8 tahun aku bermustautin di selatan tanah air ini tak pernah walau sekali pun aku jejakkan  kaki ke ..pasir gudang world kites festival...entah apa minpi rasanya nak pergi tahun ni...walau pun tarikh festival dah nak akhir aku masih sempat kot....
festival layang-layang ini bermula pada 16hb hingga 20hb.febuari 2011
Rasa nak bawa my lovely princes 2 orang tu layang permainan tradisional yang rasanya jarang sekali dapat dilihat dibandar-bandar....atau kampung-kampung..nak semakin pupus kot..
bagi mereka-mereka yang berada diluar negeri johor..pun masih sempat untuk menyaksikan kerana peluang cuti hujung minggu ini dapat lah dikongsi bersama keluarga...kalau nak datang senang aje... bagi mereka yang kurang arif atau kurang tahu bagaimana nak ke sana boleh lah berhubung dengan pihak tersebut...

1. JABATAN PELANCONGAN JOHOR TEL 07-2234935
2. MAJLIS PERBANDARAN PASIR GUDANG TEL 07-254777

NOTA:..sama-sama kita memriahkan lagi......

1 ulasan:

anum shukri berkata...

tak kan nak bawa anak2 jer..ummi tak nak bawa ker?