Apa Dia

Selasa, 22 Februari 2011

Aku Risau....

Kesiannya bila melihat keadaan mylovely wife apabila dilabda resdung....teruk juga...lama dah dia tak macam tu..sampai kena baring..rehat baru keadaan akan okey....kelmarin aku bawa dia ke klinik Penawar cheking dengan doktor..ambil ubat..tapi keadaan masih tak berubah..tapi katanya makin kurang..tapi kerisauan aku  tak hilang2 lagi yah lah kat rumah mylovely nak kena take-care sorang lagi mychild aisyah si-civi memang aktif tahap 5....bab rumah bersepah-sepah aku dah tak heran lagi..bila anak-anak papa kerjakan..tapi bila diorang ganggu umi lah papa risau....kadang anak2 ni permintaan melibihi dari apa yang kita jangka...kadang hilang juga kesabaran tu...

aku ingat nak juga cari ubat resdung kat sini mana tahu..berhasil....

Ubat Resdung




Bedak Seduan
RM 15.90
Mencerah, melembut serta melicinkan kulit. Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan gatal-gatal dimuka.
Cara Guna:Goncang dan sapu di muka bila perlu.



Bedak Resdung
RM 39.90
Dirumus daripada herba-herba & mutiara berkualiti tinggi bagi tujuan membantu melegakan resdung & gatal-gatal di muka. Ia Juga dapat membantu menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam & parut nipis muka. Selain daripada itu ia juga membantu mencerahkan, melembut serta menyegarkan kulit muka.
Cara Guna:Goncang dan sapu di muka bila perlu.



Toner Hidung
RM 9.90
Gatal muka, hidung berair, bengkak, tersumbat hidung, jerawat, jeragat, & parut kecil.
Cara Guna:Titik ke dalam hidung 2 titik pagi, 2 titik malam. Untuk jerawat, sapukan sahaja




Kapsul Resdung (50biji)
RM 29.90
Digunakan untuk melegakan resdung.
Gatal hidung, berair hidung, nafas berbau, jerawat, pening kepala, alahan makanan laut, kelumumur, rambut gugur, gatal muka, menanah & berair telinga.
Cara Guna:Makan 2 biji pagi, 2 biji malam (selepas makan)




Kapsul Resdung Plus (100 biji/ 10papan)
RM 119.90
Digunakan untuk mematikan virus sinus.
Gatal hidung, berair hidung, nafas berbau, jerawat, pening kepala, alahan makanan laut, kelumumur, rambut gugur, gatal muka, menanah & berair telinga. Ketumbuhan dalam hidung
Cara Guna:Makan 2 biji pagi, 2 biji malam (selepas makan)




Sabun Resdung Mutiara
RM22.90
Sabun resdung dengan adunan herba dan mutiara berkualiti tinggi membantu mencerahkan wajah, melegakan resdung, kegatalan muka dan muka berminyak. ia juga dapat membantu menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka selain daripada membantu menegangkan dan menghaluskan kulit wajah.




Pewangi Resdung (Sinus) (10ml)
RM12.90
Rumusan daripada pati limau, ubi raja satong, dan ekstrak mutiara untuk mengatasi masalah nafas berbau, hidung tersumbat, hidung berair, kegatalan hidung dan juga selsema.
(Ambil 1 titis letak di atas jari, sedut melalui hidung kiri & kanan - 1 pagi, 1 malam)




Pencuci Telinga  (10ml)
RM12.90
Diformulasikan khas sebagai pencuci telinga, telinga bernanah, telinga berdengung dan masalah pendengaran.
(Basahkan putik kapas, kemudian masukkan ke dalam telinga dan tinggalkanya beberapa minit sehingga hilang bunyi)


boleh dikongsi bersama....

1 ulasan:

anum shukri berkata...

Salam..
B..jangan lah risau sangat ya..ummi ok jer..